بهترین مرکز لیزر بلوار فردوس شرق

بهترین مرکز لیزر بلوار فردوس شرق

امروز قصد داریم مرکز تخصصی لیزر اوستا که از بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد واقع در بلوار فردوس شرق است را به شما معرفی کنیم. در ادامه تجهیزات این کلینیک، تعرفه و قیمت لیزر سال 1402، نظر مراجعه کنندگان، مراقبت ها قبل و بعد از لیزر و… را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.
بهترین مرکز لیزر بلوار فردوس شرق

مشاوره رایگان و رزرو نوبت لیزر در کلینیک اوستا : 09046180040

معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر بلوار فردوس

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اوستا در بلوار فردوس با بیش از ۵ سال سابقه درخشان در زمینه لیزر مجهز به دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۳ همراه با کادری متخصص و مجرب در محیطی کاملا امن و بهداشتی در خدمت شما مراجعه کنندگان عزیزان است.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۳ مجهز به سیستم کولینک و خنک کننده پوست است که درد لیزر را به حداقل می رساند. این دستگاه لیزر بر خلاف دستگاه های دیگر به طور هم‌زمان سه طول موج (الکس- دایود – ان دیاگ) را پوشش می دهد.

 

مرکز لیزر اوستا

چرا کلینیک اوستا را انتخاب کنیم؟

  1. رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی: در کلینیک اوستا قبل از انجام لیزر برای هر شخص ملافه یکبار مصرف روی تخت انداخته میشود سر هندپیس دستگاه با دکونکس (قوی ترین ضدعفونی کننده ابزار جراحی) ضدعفونی شده و سپس سلفون کشیده میشود تا از هرگونه تماس هندپیس با پوست شما جلوگیری شود.
  2. دقت بسیار بالا در انجام کار: دقت بسیار بالا در انجام کار توسط اپراتور های مجرب در کلینیک ما قبل از انجام کار تمامی نواحی بدن کامل خط کشی شده و سپس هر ناحیه ۲ بار لیزر خواهد شد تا سانتی متری از پوست شما ، لیزر نشده باقی نماند.
  3. مجهز به دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۳​: مجهز به بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۳ آخرین تکنولوژی لیزر موهای زائد ارائه شده در دنیا این دستگاه دارای هر ۳ طول موج لیزر (الکساندرایت، دایود، ان دیاگ )میباشد که باعث میشود به تمامی تایپ های پوست و مو در سریع ترین زمان ممکن پاسخگو باشد.
  4. بالاترین میزان رضایت مشتریان: کلینیک زیبایی و لیزر اوستا با هدف کسب رضایت مشتریان پا به عرصه زیبایی گذاشت همین هدف باعث شد به یکی از بهترین کلینیک های زیبایی و لیزر غرب تهران تبدیل شود.
  5. تعرفه های متنوع و قیمت مناسب: کلینیک اوستا یکی از مناسب ترین قیمت لیزر را در محدوده بلوار فردوس ارائه می دهد.
  6. اپراتور مجرب و پزشک متخصص: کلینیک اوستا دارای اپراتور مجرب با بیش از 5 سال سابقه تخصصی در زمینه لیزر و دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم است.

 

 

معرفی دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم

اثر بخشی فوق‌العاده دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم به صورت علمی آزمایش شده و توسط FDA آمریکا به تایید رسیده است. این دستگاه به قوی ترین سیستم خنک کننده مجهز بوده که در هنگام درمان احتمال درد و سوختگی پوست را به صفر میرساند. این دستگاه به طور کاربردی سه طول موج زیر پوشش قرار می دهد:

  • طول موج الکساندرایت ۷۵۵ نانومتر: مناسب برای طیف گسترده ای از رنگ ها و انواع موها، از جمله موهای نازک و موهایی با رنگ روشن و حتی المکان می تواند موهای تعیین شده را مورد هدف قرار دهد.
  • طول موج دایود ۸۱۰ نانومتر: این طول موج برای انواع پوست تیره استفاده می شود و فولیکول موی عمیق را هدف قرار می دهد. این طول موج یک عمق نفوذ بافت متوسط برای لیزر ناحیه های مانند بازوها، پاها، گونه ها و چانه دارد.
  • طول موج ان دیاگ ۱۰۶۴: نفوذپذیرترین طول موج است و برای موهای ضخیم تر ایده آل است مانند موهایی که در زیر بغل و ناحیه شرمگاه ایجاد شود و عمیق ترین قسمت های فولیکول را به عنوان موثرترین موزدایی ممکن با لیزر انجام می دهد.

به واسطه ترکیبی بودن این لیزر تمامی تایپ پوستی ها امکان استفاده از این لیزر را دارند.

 

1. لیزر بدون درد با سوپرانو آیس تیتانیوم

Soprano Ice Titanium از یک مکانیسم خنک کننده پیشرفته به نام فناوری ICE™ استفاده می کند که سطح پوست را در طول درمان خنک می کند. این اثر خنک‌کننده درد را به حداقل می‌رساند و تجربه‌ای تقریباً بدون درد ایجاد می‌کند و نسبت به روش‌های سنتی لیزر موهای زائد قابل تحمل‌تر است.

 

2. جلسات سریع و کارآمد

اندازه اپلیکاتور بزرگ دستگاه و سرعت تکرار بالا، جلسات درمانی سریع را امکان پذیر می کند. این ناحیه درمانی بزرگ‌تری را پوشش می‌دهد و در مقایسه با سایر سیستم‌های لیزر، جلسات سریع‌تری را ممکن می‌سازد. این باعث می شود که برای درمان نواحی بزرگتر بدن مانند پشت، پاها یا سینه مناسب باشد.

 

3. ایمن برای انواع پوست

فناوری طول موج سه گانه سوپرانو آیس تیتانیوم تضمین می کند که می توان آن را با خیال راحت بر روی انواع پوست، از جمله پوست های برنزه و تیره تر استفاده کرد. خطر سوختگی یا تغییرات رنگدانه را کاهش می دهد، که می تواند در مورد سایر دستگاه های لیزر نگران کننده باشد.

 

4. نتایج طولانی مدت

سوپرانو آیس تیتانیوم با هدف قرار دادن فولیکول های مو در ریشه آنها، کاهش طولانی مدت مو را فراهم می کند. این به طور موثر فولیکول های مو را از بین می برد و در نتیجه رشد مو را کاهش می دهد. با چندین جلسه می توانید پوستی صاف و بدون مو داشته باشید.

 

5. لیزری با بدون عوارض جانبی!

با توجه به فناوری خنک کننده پیشرفته و رویکرد گرمایش تدریجی، Soprano Ice Titanium خطر عوارض جانبی مانند قرمزی، تورم یا زمان از کار افتادگی را به حداقل می رساند. بسیاری از افراد می توانند بلافاصله پس از درمان بدون هیچ گونه ناراحتی قابل توجهی فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند.

 

هزینه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اوستا

هزینه لیزر نقاط مختلف بدن در مرکز لیزر اوستا واقع در غرب تهران و محدوده بلوار فردوس شرق به شرح زیر است:

ناحیه قیمت جدا قیمت روی پکیج ناحیه قیمت
پیشانی5030بازو200
خط ریش5030ساعد دست(آرنج به پایین)200
گونه و زیر گونه10050ران پا350
پشت لب5030ساق پا(زانو به پایین)300
چانه5030نیم تنه جلو پایین(شکم)150
کل صورت200100نیم تنه پشت بالا150
غبغب7550نیم تنه پشت پایین150
جلوی گردن10050روی باسن150
پشت گردن7550زیر بغل150
دور سینه5030روی بیکینی150
خط بین سینه5030خط مایو (زیر بیکینی)75
خط شکم7550خط باسن75
گودی کمر10050بیکینی کامل250
کشاله ران100100کل دست350
کل پا550

قیمت پکیج لیزر در کلینیک اوستا

  • پکیج ۱ (استخری): زیربغل – بیکینی کامل (شامل خط باسن)
  • هدیه: (پشت لب+خط ناف) قابل تغییر
  • قیمت: ۳۵۰
    ————————————
  • پکیج ۲ (کاربردی): ساعد دست -ساق پا – زیربغل – بیکینی کامل
  • هدیه: ( خط ناف ) قابل تغییر
  • قیمت:۵۹۰
    ————————————
  • پکیج ۳ (پایین تنه): کل پا (ران+ساق) – زیربغل – بیکینی کامل
  • هدیه: (خط ناف) قابل تغییر
  • قیمت:۶۹۰
    ————————————
  • پکیج ۴ (فول بادی): کل دست – کل پا – زیربغل – بیکینی کامل
  • هدیه: (صورت) قابل تغییر
  • قیمت:۷۹۰
    ————————————
  • پکیج ۵ (توتال بادی): شامل تمامی نواحی قابل لیزر بدن (بجز کرکی و بور)
  • قیمت:۹۹۰

 

اقدامات قبل لیزر موهای زائد

  • ۲۴ ساعت قبل جلسه لیزرتون حمام برید و کامل و دقیق شیو کنید،هیچ مویی نباید روی سطح بدنتون باشه(پوست بدنتون باید کاملا تمیز باشه)اگر اپیلاسیون انجام دادید یا موهارو از ریشه کندید یک ماه شیو کنید بعد اقدام کنید.
  • اگر حمام آفتاب گرفتید یا سولار انجام دادید باید صبر کنید تا رنگ پوست روشن تر شود.
  • اگر راکوتان مصرف کردید ۳ ماه بعد اقدام کنید.
  • در دوران بارداری یا شیردهی نباشید.
  • در صورت وجود بیماری پوستی خاص،مشکلات هورمونی ،مشکلات تیروئیدی ،کیست تخمدان با پزشک خود مشورت کرده و بعد درمان اقدام کنید.

 

مراقبت بعد از لیزر موهای زائد

پس از انجام لیزر موهای زائد، رعایت مراقبت های مناسب پس از درمان برای اطمینان از نتایج مطلوب و به حداقل رساندن خطر عوارض بسیار مهم است. نکات مهمی که پس از لیزر موهای زائد باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

1. از ناحیه تحت درمان در برابر قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنید

تا چند هفته پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در ناحیه تحت درمان خودداری کنید. پوست ممکن است بعد از لیزر موهای زائد به نور خورشید حساس تر باشد و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند خطر هیپرپیگمانتاسیون یا آفتاب سوختگی را افزایش دهد. اگر نیاز به بیرون رفتن دارید، لباس مناسب بپوشید یا از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

2. از گرما و فعالیت های گرم خودداری کنید:

از فعالیت هایی که می توانند گرمای بیش از حد در ناحیه تحت درمان ایجاد کنند، مانند دوش آب گرم، سونا، جکوزی یا ورزش های شدید خودداری کنید. گرما می تواند حساسیت پوست را افزایش دهد و ممکن است منجر به ناراحتی یا تحریک شود.

3. با پوست ملایم باشید

با پوست ناحیه تحت درمان ملایم رفتار کنید و برای چند روز از هرگونه اسکراب یا لایه برداری تهاجمی خودداری کنید. بعد از دوش گرفتن به جای مالش شدید، پوست را خشک کنید. همچنین از استفاده از محصولات مراقبت از پوست خشن یا ساینده در ناحیه تحت درمان خودداری کنید، زیرا می توانند پوست را تحریک کنند.

4. استفاده از مرطوب کننده را فراموش نکنید

ناحیه تحت درمان را به خوبی مرطوب نگه دارید تا به تسکین پوست و بهبودی کمک کند. برای حفظ رطوبت مناسب و جلوگیری از خشکی از یک مرطوب کننده ملایم و بدون عطر توصیه شده توسط پزشک استفاده کنید.

5. اجتناب از اپیلاسیون

در هفته‌ های بعد از لیزر موهای زائد، از کندن، اپیلاسیون یا استفاده از کرم‌های موبر روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید. این روش‌ها موها را از ریشه حذف می‌کنند که برای هدف قرار دادن موثر لیزر فولیکول‌ها ضروری است. بهترین روش حذف مو بعد از لیزر فقط تراشیدن است نه روش دیگری.

  • رویش مجدد برخی نواحی بدن در جلسات لیزر بخصوص جلسات ۳ تا ۶ کاملا طبیعی است و شوک مو نام دارم و در جلسات بعدی رفع خواهد شد ، پس اصلا جای نگرانی نیست.
  • حداقل ۲ ساعت بعد لیزر میتوانید با آب ولرم دوش بگیرید.

 

انتخاب مرکز لیزر اوستا در بلوار فردوس شرق

مرکز لیزر اوستا در غرب تهران، اول به دلیل دستگاه حرفه ای لیزر دوم به دلیل قیمت های مناسب و سوم به دلیل پزشکان و کادر حرفه ای و باتجربه در کنار محیطی آرام و بهداشتی پزیرای مراجعه کنندگان از محدوده بلوار فردوس شرق است. چنانچه نیاز به مشاوره و رزرو وقت برای لیزر هستین با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *