هایفوتراپی غرب تهران

بهترین مرکز هایفوتراپی غرب تهران

در هایفوتراپی امواج انرژی صوتی به سطح پوست وارد می شود و مقدار آسیب کنترل شده به کلاژن پوست وارد می شود٬ که باعث تحریک کلاژن پوست و جوانسازی پوست می شود. هایفوتراپی صورت اساساً یک نوع لیفت صورت است که باعث سفت کردن پوست صورت غیرتهاجمی و جوانسازی پوست می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مرکز هایفوتراپی غرب تهران بپردازیم و آدرس و قیمت هر جلسه هایفوتراپی را در تهران را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

 

مرکز هایفوتراپی غرب تهران

باتوجه به مزایای عالی هایفو برای پوست و جوانسازی پوست خیلی از کاربران به دنبال مرکز مناسبی برای هایفوتراپی هستند. کلینیک اوستا در غرب تهران در محله بلوار فردوس شرق مجهز به دستگاه هایفو 4 بعدی (4D ULTRA HIFU) آماده ارایه خدمات هایفوتراپی برای زیباجویان عزیز است.

مرکز هایفوتراپی غرب تهران

هزینه هایفوتراپی در غرب تهران

به طور متوسط هزینه هایفوتراپی در کلینیک های تهران از 2 میلیون الی 5 میلیون می تواند هزینه داشته باشد. البته قیمت هایفوتراپی بستگی به لیفت ناحیه مورد نظر دارد. هزینه هایفوتراپی در کلینیک اوستا از 1.5 میلیون تومان با دستگاه هایفو 4 بعدی (4D ULTRA HIFU) است. جهت رزرو وقت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید یا عکس صورت و ناحیه مورد نظر را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید.

  • آدرس کلینیک اوستا: غرب تهران، بلوار فردوس شرق،خیابان مالکی، نبش میدان اول گلستان، ساختمان گلستان
  • شماره تماس: 09046180040 و 09124065848

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر بلوار فردوس شرق

تعداد جلسات هایفوتراپی

برای هایفوتراپی یک جلسه کافی است و تا 2 سال نتایج ماندگار است است. البته این به شرایط پوستی هم بستگی دارد. در بعضی موارد لازم است دو جلسه به فاصله زمانی چند ماه انجام شود. تا نتایج بهتری مشاهده شود. دلیل فاصله زمانی بین جلسات٬ جهت التیام و ترمیم پوست است.

 

چرا هایفو صورت

هایفو از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست زیر سطح استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند – پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند.

افزایش کلاژن منجر به پوست سفت تر و محکم تر با چین و چروک های کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و مجاور وارد نمی شود.

هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش روی افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط پوست بهترین کارایی را دارد.

افرادی که پوست آسیب دیده از نور دارند یا پوست شل بالایی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

افراد مسن‌تر با پیری گسترده‌تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، کاندیدای مناسبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، آکنه های شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر صادقیه

هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS)، هایفوتراپی برای لیفت صورت طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی را تجربه کرده اند. تعداد کل عمل های انجام شده بین سال های 2012 تا 2017 64.8 درصد افزایش یافته است.

هایفو مزایای زیادی در زیبایی صورت دارد، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست افتادگی گردن (کاهش غبغب)
  • لیفت گونه ها، ابروها و پلک ها
  • ایجاد خط فک
  • سفت شدن دکلته
  • صاف کردن پوست

نتایج مطالعه امیدوارکننده است. یک مطالعه در سال 2017 با مشارکت 32 نفر کره ای نشان داد که هایفو به طور قابل توجهی خاصیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را پس از 12 هفته بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بزرگتر روی 93 نفر، 66 درصد از افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند.

بیشتر بخوانید: لیزر بدون درد غرب تهران

آیا هایفوتراپی تاثیرگذار است؟

بسیاری از گزارش ها می گویند که هایفوتراپی تاثیرگذار است. یک بررسی در سال 2018 به بررسی 231 مطالعه در مورد استفاده از فناوری اولتراسوند پرداخت. پس از تجزیه و تحلیل مطالعاتی که شامل اولتراسوند برای درمان سفت شدن پوست، سفت کردن بدن و کاهش سلولیت بود، محققان به این نتیجه رسیدند که این روش ایمن و موثر است.

هیئت جراحی زیبایی آمریکا می گوید که سفت کردن پوست با اولتراسوند معمولاً در 2 تا 3 ماه نتایج مثبت ایجاد می کند و مراقبت خوب از پوست می تواند به حفظ این نتایج تا 1 سال کمک کند.

یک منبع مورد اعتماد در مورد اثربخشی هایفوتراپی در افراد کره ای نشان داد که این روش برای بهبود ظاهر چین و چروک های اطراف فک ها، گونه ها و دهان بهترین عملکرد را دارد. محققان عکس های استاندارد شده شرکت کنندگان را از قبل از درمان با عکس های 3 و 6 ماه پس از درمان مقایسه کردند.

مطالعه دیگری با منبع معتبر اثربخشی صورت هایفو را پس از 7 روز، 4 هفته و 12 هفته ارزیابی کرد. پس از 12 هفته، خاصیت ارتجاعی پوست شرکت کنندگان در تمام نواحی تحت درمان به طور قابل توجهی بهبود یافته بود.

سایر محققین منبع مورد اعتماد تجربه 73 زن و دو مرد را که تحت عمل هایفو HIFU قرار گرفتند، مورد مطالعه قرار دادند. پزشکانی که نتایج را ارزیابی کردند، بهبود 80 درصدی در پوست صورت و گردن را گزارش کردند، در حالی که میزان رضایت در میان شرکت کنندگان 78 درصد بود.

دستگاه های هایفو مختلفی در بازار وجود دارد. یک مطالعه نتایج حاصل از دو دستگاه مختلف را با درخواست از پزشکان و افرادی که تحت عمل هایفوشن HIFU قرار داده بودند، مقایسه کرد تا اثرات آن را ارزیابی کنند. اگرچه شرکت کنندگان تفاوت هایی را در سطح درد و رضایت کلی گزارش کردند، محققان به این نتیجه رسیدند که هر دو دستگاه می توانند به طور موثر پوست را سفت کنند.

 

هایفو چه حسی دارد؟

ممکن است در حین عمل هایفو درد جزئی داشته باشید. برخی افراد آن را به عنوان پالس های الکتریکی کوچک یا احساس خاردار خفیف توصیف می کنند.

اگر نگران درد هستید، پزشک ممکن است مصرف استامینوفن یا یک داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAID) مانند ایبوپروفن را قبل از درمان پیشنهاد کند.

بلافاصله پس از درمان، ممکن است قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید که به تدریج طی چند ساعت آینده کاهش می یابد.

 

هایفو برای صورت

قبل از انجام روش هایفو نیازی به آمادگی خاصی نیست. قبل از درمان باید تمام لوازم آرایش و مراقبت از پوست را از ناحیه مورد نظر پاک کنید.

در اینجا چیزی است که باید در قرار ملاقات خود انتظار داشته باشید:

  • یک پزشک یا تکنسین ابتدا ناحیه مورد نظر را تمیز می کند.
  • ممکن است قبل از شروع از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنند.
  • سپس پزشک یا تکنسین از ژل اولتراسوند استفاده می کند.
  • دستگاه هایفو روی پوست قرار می گیرد.
  • با استفاده از نمایشگر اولتراسوند، پزشک یا تکنسین دستگاه را روی تنظیمات مناسب تنظیم می کند.
  • سپس انرژی اولتراسوند در پالس های کوتاه به مدت تقریباً 30 تا 90 دقیقه به ناحیه مورد نظر ارسال می شود.

 

اثرات جانبی هایفوتراپی

به طور کلی، شواهد نشان می دهد که صورت هایفو عوارض جانبی کمی دارد، اگرچه برخی از افراد ممکن است بلافاصله پس از عمل درد و ناراحتی را تجربه کنند.

مطالعه کره جنوبی به این نتیجه رسید که هیچ عارضه جانبی جدی از درمان وجود ندارد، اگرچه برخی از شرکت کنندگان گزارش دادند:

  • تورم
  • بی حسی
  • سرخی
  • کبودی
  • راش پوستی

در مطالعه دیگری، محققان دریافتند در حالی که برخی از افرادی که درمان هایفو روی صورت یا بدن خود داشتند، بلافاصله پس از درمان درد را گزارش کردند، اما پس از 4 هفته، هیچ دردی را گزارش نکردند.

یک مطالعه متفاوت نشان داد که 25.3٪ از شرکت‌کنندگان پس از عمل درد داشتند، اما بدون هیچ مداخله‌ای بهبود یافت.

 

منبع:

hifu-for-face

hifu-facial

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *